Η Ευβοϊκή Ζύμη με τις εμπορικές ονομασίες «Ζύμη Ψαχνών» και «Ζυμαρικά Ψαχνών» εξάγει σε περισσότερες από 30 χώρες σε όλο τον κόσμο, από την Αυστραλία έως την Αμερική, όλες τις κατηγορίες των προϊόντων.

Από την ίδρυση της, η επιχείρηση είχε βλέψεις προς τις εξαγωγές ανταποκρινόμενη στα καλέσματα των ομογενών πελατών. Στην πορεία, η εταιρία για να συστηματοποιήσει την εξαγωγική της δραστηριότητα δημιούργησε οργανωμένο τμήμα Εξαγωγών και επέλεξε τη συμμετοχή της σε διεθνείς εκθέσεις, όπου δόθηκε η ευκαιρία να παρουσιαστούν τα προϊόντα σε ένα πιο ευρύ και διαφοροποιημένο κοινό. Η αποδοχή ήταν ανέλπιστη και αυτό έδωσε δύναμη και ώθηση για περαιτέρω ανάπτυξη των εξαγωγών.

Στην αρχή της εξαγωγικής δραστηριότητας, δυσκολίες διείσδυσης παρουσιαστήκαν λόγω χαμηλής αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας από τους ξένους καταναλωτές. Η εταιρία προσανατολίστηκε στην αγορά επαγγελματικής πώλησης (catering – horeca) όπου σημαντική είναι η ποιότητα του προϊόντος και όχι το brand και στην παραγωγή φασόν προϊόντων σε μεγάλους χονδρεμπόρους που ήδη είχαν αναπτύξει το δικό τους brand στις τοπικές αγορές λιανικής πώλησης. Ως εκ τούτου, η Ευβοϊκή Ζύμη κατάφερε να εμπλουτίσει ακόμη περισσότερο τη γκάμα των πελατών της και να διαθέσει τα προϊόντα σε μια αρκετά ευρύτερη αγορά πέραν αυτήν της ομογένειας.

Τα μελλοντικά σχέδια παραμένουν δυναμικά αναζητώντας καινούργιες καρποφόρες αγορές και παράλληλα αναπτύσσοντας τις ήδη υπάρχουσες, είτε με νέα προϊόντα είτε με νέα κανάλια διανομής. Οι διεθνείς εκθέσεις παραμένουν εργαλείο ανάπτυξης των πωλήσεων αλλά και επικοινωνίας με τους συνεργάτες και τους καταναλωτές, οπότε η εταιρία θα συνεχίσει να δίνει το παρόν στις πιο σημαντικές εκθέσεις προωθώντας τα προϊόντα της.

Με τις εξαγωγές η Ευβοϊκή Ζύμη ήρθε κοντά σε διαφορετικές κουλτούρες, με διαφορετικές γεύσεις και ποιοτικά χαρακτηριστικά, βελτιώνοντας έτσι τις τεχνικές παραγωγής και δίνοντας ερεθίσματα για τη δημιουργία νέων προϊόντων.

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ

– Ο τρόπος ανάπτυξης των εξαγωγών μας ήταν στην αρχή κυρίως μέσω των καναλιών της ομογένειας, όπου φυσικά, ήταν για την εταιρία πιο εύκολο να προωθήσει τα προϊόντα της  γιατί ήταν οικεία στους ομογενείς  που τα γνώριζαν και τα αναζητούσαν.

ΧΑΡΤΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ

image-1